מותג SIKA מזוהה עם ערכים של איכות, חדשנות ושירות. חברת SIKA מובילה בפיתוח וייצור מוצרים בענף הבנייה תוך עמידה בקנה אחד עם עקרונות וערכים שמנחים אותה.
מטרתה של Sika היא לחזות מראש אתגרים עתידיים בענפי הבנייה, האיטום והייצור ולתת להם מענה בצורת פתרונות חדשניים, אמינים, ידידותיים לסביבה ועמידים לשנים ארוכות.
אנחנו פועלים ללא פשרות על מנת לספק מוצרים ושירותים איכותיים ומהימנים עבור העובדים, הלקוחות וכל בעלי העניין שלנו. ממשיכים לבנות אמון יום אחרי יום.

הערכים והעקרונות שלנו:

Sika Spirit - "הרוח של Sika" מבטאת את הערכים והעקרונות שיוצרים את הזהות הארגונית שלנו. התרבות הארגונית שלנו מבוססת על חמשת עקרונות הניהול הבאים והם המפתח להמשך ההצלחה שלנו:

הלקוח במרכז

Sika מחויבת למוצרים ושירותים מהאיכות הגבוהה ביותר. החתירה לחדשנות מאפשרת ל־Sika להציע פתרונות לדרישות ולצרכים קיימים וגם לחזות צרכים ודרישות עתידיים. כל הפתרונות של Sika מתוכננים מתוך מחשבה על הצלחת הלקוחות ובמטרה לבנות יחסים איתנים וארוכי טווח המבוססים על תועלת הדדית ולא כדי למכור בטווח הקצר. הגישה הזאת מגולמת בהבטחת המותג שלנו: בניית אמון. Sika גאה בכך שהיא ממשיכה לקיים את ההבטחה הזאת יום ביומו ועל כך שהלוגו בן 100 השנים של Sika – המשולש של Sika – הפך בכל רחבי העולם לשם נרדף לביצועים, איכות, אמינות ורמת שירות גבוהה.

האומץ לחדש

ההצלחה והמוניטין של Sika הם תוצאה של מסורת ארוכת שנים של חתירה לחדשנות. בהתאם לכך, פעילות הליבה שלנו היא ניהול חדשנות והתמקדות בפיתוח מוצרים איכותיים והפתרונות הטובים ביותר שיעזרו ללקוחות שלנו להצליח. לשם כך פיתחה Sika את 'תהליך יצירת המוצר של Sika', תהליך שמטרתו לאפשר פיתוח עקבי של מוצרים, מערכות ופתרונות חדשים בתחומי ההדבקה, איטום, חיזוק, והגנה בשווקי היעד המוגדרים. בזכות ההשקעה ברשת של מרכזי מו"פ ומעבדות של Sika בכל רחבי העולם, נהנית החברה מרשת בינלאומית של שותפים, ספקים ומדענים, ומקיימת את ההבטחה להיות קרובה ללקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים.

יושרה וקיימות סביבתית

Sika נוקטת בגישה ארוכת טווח לפיתוח עסקי ופועלת בכבוד ואחריות כלפי לקוחותיה, עובדיה והשותפים שלה. SIKA פועלת תוך שימת דגש על בטיחות, איכות, קיימות סביבתית, יחס הוגן, מעורבות חברתית, צמיחה אחראית ויצירת ערך והם היסודות לפעילותה. קיימות סביבתית היא אחד ממנועי החדשנות של החברה. Sika הציבה יעדים לשיפור העמידות, צמצום צריכת האנרגיה וייעול השימוש בחומרים במבנים ובפעילות המסחרית שלה. החברה ממשיכה לפעול לצמצום צריכת המשאבים בתוך החברה וגם כדי לעזור לשותפיה העסקיים שסומכים על מוצרי Sika לעמוד ביעדי הקיימות הסביבתית שלהם. היוזמות וההתקדמות של Sika נעשות בהתאם ליוזמת הדיווח העולמית (GRI).

העצמת עובדים

Sika מאמינה ביכולת וברוח היזמית של עובדיה. Sika מטפחת יחסי עבודה המבוססים על כבוד, תמיכה ואמון הדדי ולא נוקטת בגישה הנוקשה המסורתית של ממונים וכפופים. עובדי Sika נהנים משיתופי פעולה צמודים בתוך החברה ובעבודה מול לקוחות, ספקים ובעלי עניין. החברה מטפחת סביבת עבודה המעודדת יוזמה, השראה ולקיחת אחריות – בין היתר על ידי הטלת האחריות לקבלת החלטות על הדרגים המקצועיים.

ניהול מכוון תוצאות

Sika שואפת להצליח ומתגאה בהיסטוריה ארוכה של תוצאות מצוינות וביצועים מובילי שוק. החברה פועלת בנחישות להגשמת החזון והיעדים ארוכי הטווח שהציבה לעצמה. Sika מאמינה בלקיחת אחריות ותחומי האחריות והשיבוץ לפרויקטים של עובדים מוגדרים באופן ברור. האחריות הסופית לביצועים הפיננסיים של החברה מוטלת על המנכ"ל. ל־Sika אמות מידה שקופות וברורות למדידת הביצועים הפיננסיים הנגזרות מהאסטרטגיה שקבעה החברה. הערכת הביצוע מבוססת על מדדי נתח השוק, הגדלת היקף המכירות, רווחיות ותשואה על ההון.

יצירת קשר

    דילוג לתוכן